Suomen Mainosjakajat yhteistyöhön CityShopparin kanssa

Suomen Mainosjakajat on sopinut yhteistyöstä CityShopparin kanssa, jonka myötä järjestön jäsenille tarjotaan jäsenetuna CityShopparin etusovellus. Sovellus on ladattavissa omaan älypuhelimeen ja sovelluksen käyttöön tarvittava aktivointikoodi toimitetaan tekstiviestitse suoritetun jäsenmaksun jälkeen.

Olemme jäsenetuja pohtiessamme halunneet tarjota mainosjakajille konkreettisia etuja, jotka tulevat heti hyötykäyttöön ja rikastuttavat arkea vuoden ympäri eivätkä jää jossittelun tasolle. CityShoppari kokoaa yhteen valtakunnallisesti yli tuhat etua, tukien mainosjakajan elämää kokonaisvaltaisesti kuntoa ylläpitävistä salitreeneistä mieltä ilahduttaviin kahvihetkiin rakkaiden kanssa. Lisäksi perheellisiä on muistettu ryhmäalennuksilla teema- ja huvipuistoihin, taustoittaa hallituksen puheenjohtaja Tim Karike.

Suomen Mainosjakajat pitää tärkeänä tukea mainosjakajia myös vapaa-ajalla jakelutyön ollessa kuitenkin fyysistä ja välillä myös ehkä yksinäistäkin. Järjestö toivoo Suomen kattavimman etupalvelun tuomisen mainosjakajien käyttöön tuovan riemua mainosjakajille sekä heidän läheisilleen, edesauttaen työssä jaksamista sekä työn ja vapaa-ajan balanssia. Alennusten ja etujen arvo riippuu käyttäjien omista kulutustottumuksista, mutta säästö on pienilläkin hankinnoilla tuntuva.

Tim Karike, hallituksen puheenjohtaja, tim.karike@mainosjakajat.fi